Dat we steeds meer digitaal gaan leven is geen geheim. Bellen om een pizza te bestellen? Dat is zo passé. Heb je trek in een durum, pasta of gezonde salade, maar ben je niet in the mood om buiten te komen? Of zie je graag je businesslunch op kantoor verschijnen? Dan bestel je dat toch gewoon in enkele klikken online bij je favoriete restaurant? Geen wachttijden, snelle levering en met dezelfde kwaliteit. Maar niet enkel voor afhaalrestaurants is een online presence interessant. Ook voor bistro’s en diners die werken met een aanbetaling op een reservering bijvoorbeeld. Is jouw horecazaak al online?
Je website, meer dan een visitekaartje
Een website is meer dan alleen het online uithangbord van je zaak waar je je adres, telefoon en btw-nummer kenbaar maakt. Het is een prima plek om je klant wat meer te vertellen over wie je als onderneming bent en waar jij en je team voor staan. Maar dat is nog maar het begin. Een online automatische reserveringsmogelijkheid bijvoorbeeld, lift je website meteen naar een hoger niveau. Dit kan een hele hulp zijn bij het online boeken van een tafeltje. Een online boekingssysteem aan je website koppelen doe je in no-time met de juiste partner onder de arm. Zoek je naar een partner om je nieuwe website op te zetten en je te helpen kiezen bij betaalmethoden en je checkout? Ga dan altijd voor een helpende hand met genoeg inhouse kennis om je met raad en daad bij te staan bij al je vragen.
Online eten bestellen
Dat je website meer kan betekenen is nu wel duidelijk. Wil je je omzet vergroten en ook na de openingsuren beschikbaar zijn voor je cliënteel om bestellingen aan te nemen? Met een online bestel- en bezorgservice vliegen de food orders binnen als nooit tevoren. Is jouw keukenpersoneel helemaal klaar voor die uitdaging? Dan is het tijd om een app te ontwikkelen waar klanten in enkele klikken hun favoriete gerechten kunnen bestellen.
Betalingen gebeuren in-app met Bancontact of Mastercard.
Duurzaam
De tijd dat hamburgers en poké bowls met een scooter of met de auto aan huis werden geleverd dateert in digitale jaartelling nog van het stenen tijdperk. Wie de dag van vandaag aan huis levert, doet dat duurzaam en brengt de orders op de meest ecologische manier. Hoe? Met de elektrische fiets, uiteraard! Snel én fijn voor het milieu. En de verpakking? Allemaal van gerecycleerd papier en zo min mogelijk plastic. Dat spreekt voor zich. Groen is dus meer dan alleen een verkoopargument. Ja, je klant kan bij jouw guiltfree bestellingen plaatsen, maar jij draagt ook écht je steentje bij.